.

.

söndag 1 februari 2015


Nyss hemkommen efter en bra kväll. Först middag på en restaurang i Haga och sen drinkar, öl och vin och sånt (vin blev det för mig idag). Jobbigt bara att man nästan alltid har som roligast när det är dags att dra hem haha. Men min kropp orkar inte mer idag, den behöver vila nu. Har lite svårt att acceptera det emellanåt men jag är faktiskt mitt i ett skov av min kroniska sjukdom så det är väl bara acceptera att jag inte har samma ork längre. Förhoppningsvis blir det bättre en till operation och efter att ha kommit fram till vilken behandling som passar mig för jag kan inte gå runt såhär orkeslös forever haha. 

Men ja. Ska tvätta sminket och sova sen. Natti natti <3

Haha så kort jag ser ut. Bild från förut innan jag gick.

Nu hänger jag med denna skrutten <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar