.

.

lördag 28 februari 2015

Lite throwback.

lite throwbackbilder.........

 Första grupparbetet på universitetet.
 Jag och mamma hade varit på promenad och bestämde oss för att avsluta med lite solning i årets första vårsol (förra året)
 Jag och mamma i London med Big Ben i bakgrunden. japp en skitful selfie (varför hade vi ingen selfie-stick???????) men ändå en härlig och obligatorisk bild när man väl är i London :)
 En lite närmare bild på Herr Ben.
 Förra året efter vi dragit ihop laget och kört en liten gympatävling for fun. helt insane att gymnastikdräkten jag hade när jag var typ 13-14 år fortfarande passade?
 Min första outfit med min första Michael Kors-väska. Älskar den fortfarande, ser den nu as we speak. Men sen dess har det blivit en MK-väska till och två plånböcker (plånböckerna har varit presenter). hehe. Jag som trodde att jag skulle bli tillfredsställd av att köpa en dyyr väska. vilket jag blev till 100% men samtidigt väcktes en ny hunger, nya cravings. Det är svårt att gå tillbaka till en 150 kronorsväska från HM när man har provat på riktig kvalité. Nu pratar jag INTE utseendemässigt. De billiga väskorna kan vara minst lika snygga och i vissa fall även snyggare än en dyr. Priset garanterar inte att väskan är snygg, med andra ord. Jag exempelvis, tycker inte om LV-väskor även om dom är svindyra för jag tycker inte om mönstret.....men tillbaka till min poäng. Grejen är att skillnaden mellan en dyr och en lite billigare väska är inte nödvändigtvis utseendet utan det är kvaliten. Lyxen. Lukten. Innertyget. Lädret. Man känner verkligen att detta är "riktiga grejer" och då är det väldigt svårt att gå tillbaka till en väska som känns plastig i jämförelse. Så jag blir helt enkelt tvungen att leva med kärleken till dyra väskor och känslan av att hålla det lyxiga materialet i handen......åh.
 Hahahaha här lekte jag målare. Vet inte riktigt när den är tagen.

Nu ska jag snart sova godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar