.

.

fredag 6 februari 2015


Kväll, eller natt t.om och läggdags för mig alldeles strax. Ikväll blev det inte mkt gjort, övat lite inför morgonens redovisning samt renskrivit lite inför min VFU så att jag imorgon när jag slutar kan påbörja min helt pluggfria helg. Skönt!

Imorgon har jag skola i endast 2 timmar, mellan 13.30-15.30. Då ska min grupp och tre grupper till redovisa våra grupparbeten för varandra. Nervös....... Som alltid inför redovisningar. Menmen. Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer än, beror på hur trött jag är, hur jag mår, vad jag känner för osv. Vi får helt enkelt se :) nu däremot ska jag borsta tänderna och sen ska jag ta med mig lillskrutten till sängen och sova. Nattinatti!

Spårvagnsselfie på en trött tjej häromdagen 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar