.

.

söndag 8 februari 2015


Söndag. Jag och Lexi har precis duschat. Japp, äntligen har jag kommit på ett knep för att få henne att tycka att duschen är helt okej - nämligen att få duscha MED mig inne i duschen istället för att bada i handfatet. Nu kan man plötsligt leka och plaska samtidigt och då var vattnet inte lika farligt. Haha min bebis-katt. Nu är hon ren och fin :) och jag med haha. Det blev dock ingen hårinpackning för Lexi...hon har ju inget hår xD men skrubb med skrubbvante och tvål var skönt. Lite peeling haha. Nu sitter vi och gosar invirade i handdukar. Supermysigt!

Har ställt fram och upp skrivaren nu, nu ska den bara installeras vilket är den svåra delen... Jag är så fruktansvärt oteknisk så det kommer nog ta hela dagen haha.... Men det måste bli gjort för jag har massa viktiga papper som ska skrivas ut. Så det ska jag greja med nu. Snart. När vi har gosat klart.

Hej på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar