.

.

torsdag 19 februari 2015


On my way till praktiken nu. Är sjukt hemskt trött då jag sovit som en kratta inatt. Vaknat minst en gång i timman hela natten, störande. Men tycker typ alltid det är så när man har jobbat kväll, man kommer liksom inte ner i varv. Är man ledig dagen efter så kan man ju vänta med att gå och lägga sig tills man kommit ner i varv, men när man ska upp kl 5 dagen efter är det liksom bara att tvinga sig i säng så fort som möjligt även om man frf är uppe i varv. Det leder i mitt fall alltid till orolig sömn, känns typ som att jag inte sovit ALLS inatt bara för jag vaknat så mycket..... Menmen, en fördel finns det med att sova oroligt och det är att det är lättare att gå upp. Jag tycker alltid det är lättare att gå upp när jag sovit kasst, förmodligen för att jag aldrig hinner hamna i djupsömn haha =)

Nu åker jag vagn iaf, tryckt in musik i öronen i hopp om att musiken ska göra mig pigg och taggad! Blir jobb till 16, sen ska jag hem och vila. Tvätta håret ska jag göra oxå för den som ville veta :) ah det är väl typ det jag ska göra idag. Jobbar imorgon också 06.45-16 så det blir lugnt ikv. Hahah vet knappt vad det är för dag idag, dagarna smälter ihop i ett när man praktiserar både veckodagar och helgdagar haha. Men jag tror (efter att ha tjuvkikat på mobilen) att det är torsdag så ha en trevlig torsdag så hörs vi sen :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar