.

.

fredag 27 februari 2015

Sjuk as hell


Fortfarande sjuk. Sjukare idag t.om. Kanske borde vilat mer igår? Men man tror ju att de borde räcka med att sova till typ 19 på kvällen i förrgår. + att göra allt i snigelfart igår. Inget går ju fort liksom. Men nej, det räckte tydligen inte utan idag mår jag sämre, har så jävla ont alltså. Smärtan ger mig frossa så ligger under två täcken och en filt med gåshud och hackar tänder. Försöker jag resa mig däremot blir jag jättevarm och yr. Nä usch och fy detta var ingen bra dag. Värktabletter vill jag inte ta flera heller då jag spytt (uäk) av smärta ett par gånger idag och det smakar beskt utav bara helvete att spy värktabletter. Plus att dom liksom tappar sin funktion om dom kommer upp igen....

... Så här ligger jag, som en strandad val. Fördelen är väl att jag förlorar massor av extrakilon när jag mår såhär. Kan inte äta, igår fick jag i mig något äpple och lite sesamkakor och kan knappt dricka heller... Det känns helt allvarligt som att jag kommer avlida. Farväl från mig ifall det skulle hända.

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar