.

.

tisdag 3 februari 2015


Läggdags nu för mig och Lexi. Kommer somna på två sekunder känner jag, så jävla trött alltså. Och Lexi, ja hon halvsover redan haha. Min älskling <3 inte mycket mer att skriva idag än att jag är glad att dagen äntligen är slut så jag kan sova - SÅ trött är jag. Imorgon är det skola på schemat och sen ska jag finslipa lite härhemma på en skoluppgift som ska lämnas in till min handledare på praktiken på måndag. Är typ klar med uppgiften redan så tänkte bara kolla över den imorgon och finslipa den lite så att den blir helt klar. Vet ni vad det innebär - när uppgiften är helt klar imorgon och inte ska lämnas in förrän måndag? EN HELT PLUGGFRI HELG. Så otroligt skönt!!!! Grupparbetet som jag arbetat med idag och ska arbeta lite med imorgon på lunchen ska examineras med en redovisning på fredag vilket betyder att även grupparbetet blir färdigt och examinerat innan helgen. Alltså har jag en heeeelt pluggfri helg framför mig. Kan inte förklara med ord hur mkt jag längtar. Ska njuta till fullo av denna helg för sen på måndag börjar mina 5 veckors praktik på Sahlgrenska. Sjukt kul men samtidigt innebär praktiken väldigt intensiva dagar så därför behöver jag verkligen ha en pluggfri helg att vila upp mig och bara njuta. Min första praktikvecka inleds med 6 dagars praktik av sju. Så - jag säger det återigen - jag behöver verkligen vila och njuta i helgen och bara sova ut mig och göra sånt jag tycker är kul. Tre dagar till helg. Inte långt kvar!

Nu däremot ska jag sova, ögonen kollar snart i kors.... Så godnatt fina ni! Puss


En bild på en sovande sessa <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar