.

.

torsdag 5 februari 2015


Godmorgon från mig och sessan. Vi har det supermysigt - hon springer in och ut under filten och jag bara softar. Hon är så rolig när hon ska ta sig in under täcket alltså, hon trycker huvudet mot en jättehårt och liksom borrar sig in. Jättegosigt :D

Ska snart göra mig iordning och åka till skolan. Sår- och kompressionsbehandling ska jag ha idag mellan 08.30-12. Sen ska vi lägga en stund på att förbereda morgondagens föreläsning och sen ska jag nog hem och sova en stund innan jag gör något vettigt av dagen. Är supertrött redan nu och längtar tills jag kommer hem och kan däcka en stund i sängen igen. Men först -> lite skola.

Gosiiis för en stund sen.


Och nu när hon tryckt in sig liggandes under filten mot min arm 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar