.

.

tisdag 17 februari 2015

Imorgon är jag leeeedig!


Läggdags nu strax för min del, ska bli så jääävla skönt ska ni veta. Har laddat upp med en handduk i sängen också så om jag blir blöt inatt behöver jag bara dra ut den för att få det torrt och kan vänta med att bädda om tills jag ska gå upp. Mkt skönt. Imorgon är jag LEDIG vilket ska bli skönt. Hade egentligen tänkt vila hela dagen men det blev lite ändrade planer.

Ska väl inte direkt göra något jätteansträngande men ska in till stan på pluggdejt och semledejt. Det är ju trots allt semledagen, och alla anledningar till att få klämma i sig en bulle med grädde och vaniljkräm är bra så imorgon ska jag bannemig äta semla(or) haha :) så det är väl det jag ska göra på min lediga dag. 

Plugget jag ska göra har med vätskebalansuträkning att göra. Jag och Sevgi trodde att det skulle komma masssssa mer om vätskebalans på förra tentan än vad det gjorde så vi sammanställde ett fett dokument om vätskebalans redan då. Det kom typ INGET om vätskebalans då vilket kändes ganska irriterande in the moment men ganska skönt nu i efterhand för det innebär BETYDLIGT mindre plugg inför tentan i mars som BARA är på vätskebalans. Vi behöver bara kolla över vårt redan sammanställda dokument och se om det behöver tas bort/läggas till något och sen läsa på det vi har lagt till så är det klart! Mkt skönt måste jag få medge. Kommer inte behöva sitta och nöta in dokumentet i flera veckor heller som man vanligtvis gör för tenta för det gjorde jag ju inför förra tentan när jag trodde detta skulle komma. Så nu när tentan närmar sig behöver jag bara läsa igenom det lite som repetition och sen sitter det nog som berget. Känns bra!

Nä nu blir det läggdags. Natti på er!

En trött kisse och en trött tjej. Bilderna tagna för typ 5 minuter sen när jag borstade tänderna. inget smink, uppslängd bulle med fläta. Ska ta ut flätan nu, klä av mig och sen krypa ner med Lexi. Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar