.

.

torsdag 26 februari 2015


Förlåt för dålig bloggning men har haft så himla ont att jag sovit hela dagen, bokstavligen. Mår fortfarande inte bättre men var tvungen att gå upp en stund, kan inte sova hur länge som helst haha. Så har varit uppe ett par timmar nu, eller "uppe" var väl en överdrift, legat i soffan och kollat GG haha. Nu ska jag snart sova igen dock, väntar bara på att värktabletter ska kicka in först. Blir ingen praktik imorgon heller tyvärr :/ usch får extrem ångest av att vara hemma, är ALDRIG hemma (seriöst aldrig, mina närmsta brukar bli sura på mig för att jag tvingar iväg mig själv till skola/praktik även om jag mår dåligt) förutom om det är EXTREMT vilket det är denna gång. Ja, jag tycker synd om mig själv.....:( det gör såååå ont.

Myser med min lilla. Finns ingen bättre 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar