.

.

onsdag 18 februari 2015

min dag.


God kväll från mig. Sitter i soffan med datorn i knät och Lexi liggandes nere på mina fötter haha. så mysigt. Ska alldeles strax borsta tänderna och lägga mig men tyckte ni förtjänade ett blogginlägg innan :) idag gick jag upp runt halv tio, åkte in till stan när jag var fixad och mötte Amanda. Vi åt semlor och gick runt på stan vilket var mysigt! Sen skulle hon hem och jag skulle vidare och träffa Sevgi för att plugga några timmar så det gjorde vi. Blev dock ganska mycket prat och inte riktigt lika mycket plugg men ibland har man mycket prat att ta igen och idag var ett sånt tillfälle :) Vi hann iaf med 3/4 av det vi skulle göra så det får duga. Det innebär ju bara att vi kommer behöva träffas en gång till inom de närmsta veckorna så det är ju ett stort plus haha. Vanligtvis träffas vi ju flera gånger i veckan i skolan så därför blir det så tomt när det är fem veckors praktik. Är ju van att få åtminstone några Sevgi-dosar i veckan så det var nog bra att vi inte hann klart allt, vi kommer ju helt enkelt bli tvungna att ses nästa vecka igen :D

Jaja, åkte hem efter plugget och hemma har jag bara tagit det lugnt. Pratat jättelänge i telefon med mamma samt spånat lite på min skoluppgift. Sjukt jobbig uppsats jag ska göra och jag har verkligen SVÅRT att komma igång med den - jag ORKAR inte. den är sååååååååååååååååååååååå tråkig alltså, det finns inte ord. tråkig, omständlig och fruktansvärt onödig. blä. Jag började lite smått idag iaf, sen suddade jag ut allt igen för att jag inte var nöjd. Sen skrev jag en ny sida. Jag är fortfarande inte nöjd men det är åtminstone en start. Den ska vara fem sidor lång så jag kommer behöva lägga ner en hel del tid på den, usch :(

aja, inte just nu. nu ska jag nämligen göra mig redo för att sova och sen sova. Imorgon blir det ett kvällspass på praktiken - 14-21.30 - skönt med lite sovmorgon :) Puss på er och godnatt!

En resa nu hade inte suttit helt fel alltså. inte det minsta fel faktiskt. lite sol och så. ååååååh vill bara hoppa på första bästa plan, strunta i allt och åka iväg! men så kan man ju inte göra när man går i skolan........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar