.

.

lördag 21 februari 2015

that feelin'


Bästa som finns är när någon annan ska iväg och jobba och man själv kan lägga sig några timmar till. Idag är en sån dag :) Ozcar ska iväg och jobba extra några timmar och jag ska sova mohaha. Gick bara upp och tog en kopp kaffe med honom nu innan, var ändå tvungen att bädda ur allt blött ur sängen (natten har varit hemsk, hela jag var så blöt att håret och allt såg nyduschat ut....) så kunde passa på och ta en kopp. Nu däremot ska jag tillbaka till sängen och sova några timmar till istället för att göra mig iordning och åka iväg som jag skulle gjort om jag jobbade. Känns jääääävligt skönt, that feeling alltså :D när Ozcar går ut i kylan kryper jag ner under täcket. Skadeglädje är sann glädje hehe.


En trött Ozcar & en pigg Lexi just nu. Himla söta alltså!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar