.

.

söndag 8 februari 2015


Slapp skön dag. Ska jag vara ärlig har jag gått runt i pyjamas och morgonrock hela dagen, inte ens varit utanför dörren. Såna dagar är föööör gött ibland. Mamma var förbi och hälsade på några timmar förut, sen blev det underbar porterstek till middag och efterrätt och resten av kvällen har jag och Ozcar suttit och pratat en massa om allt mellan himmel och jord och även kollat lite serie. Sen han gick och la sig har jag pluggat någon timma och myst med min kisse =)

Imorgon blir en betydligt mer produktiv dag. Ska skriva ut massor av grejer att ta med till praktiken och innan det ska jag installera min nya skrivare. Ska även åka till Sahlgrenska och leta upp avdelningen jag ska vara på på måndag så jag slipper stressa över att inte hitta på måndag och jag ska även duscha, hårinpacka och sånt "söndagsgrejs". Ska dessutom duscha Lexi. Så ja - imorgon har jag en del att förbereda så en lugn dag idag var nog bara bra. Egentligen skulle jag träffat Jessika imorgon men hon blev tyvärr inringd på jobb :( så är det ibland....

Nu ska jag kolla ett sista avsnitt GG och sen sova. Skriver ett sista inlägg innan sen om en till rolig grej jag pysslat med under kvällen som jag inte riktigt är klar med än - tänkte göra det framför mitt GG-avsnitt. Puss sålänge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar