.

.

måndag 23 februari 2015

how did you go from being my everything to be nothing?


Läggdags för min del nu strax efter att ha kämpat en stund med min skoluppgift. Nu börjar det åtminstone gå framåt, får göra lite i taget när jag blir inspirerad så hinner jag förhoppningsvis klart tills den ska va inne om tre veckor haha ;) 

Imorgon jobbar jag kväll så jag får sovmorgon vilket känns otroligt skönt. 14-21.30 ska jag jobba och självklart kommer jag att titta in och säga hej både innan och efter och kanske även på rasten:)

Men nu -> borsta tänderna å så och sen sova. Vi hörs imorgon! Puss 

Fick bli en bild på mig och Sevg idag. Saknar henne nu när de är praktik :( även om vi sågs typ i tisdags...Haha. Vi hann inte prata klart om allt iaf, därför saknar jag henne... Tur vi bokat in en dejt i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar