.

.

lördag 21 februari 2015

Underbar dag på praktiken och äntligen en ledig heeeeeeeeeeelg.


Godkväll på er. Sitter här fastklistrad vid datorn och har precis pluggat en stund. Gjort 2 uppgifter av 3 som ska göras klart nu när vi har praktik - nu har jag bara den jobbigaste kvar.... Den jag skjuter framför mig, den jag verkligen I.N.T.E vill göra. Den har jag kvar. Menmen, jag har några veckor på mig så det är bara att komma igång med den också. Dock inte idag, det får faktiskt räcka med pluggande för idag nu :)

Idag hade jag förövrigt en helt AMAZING dag på praktiken. Jag fick nämligen följa med ner på en operation. FÖRSTÅR ni hur coolt? Jag som tycker operationer är bland det mest fascinerande som finns i hela världen fick vara med om en IRL. Det var en riktigt häftig upplevelse måste jag få säga. Det var en lång operation med mycket förberedelser så efter operationen var färdig så slutade jag för dagen.

Operations-outfit. Hur cool?

När jag kom hem la jag mig och vilade en stund, sen gick jag upp och då hade Ozcar köpt hem pizza. Jag var dock inte sugen på pizza märkte jag när jag började äta så jag åt lite bulgur istället för att få i mig något och ställde in pizzan i kylen. Den kan jag ju äta typ imorgon eller något. Ikväll har jag bara softat framför teven och nu, sen Ozcar gick och la sig för en stund sen har jag grejat med lite plugg. Ska sova om en liten stund jag också men först blir det ett avsnitt Gossip girl och lite chill.

Pizzan jag inte ville ha beslagtogs av Lexi. Hahaha hennes min säger "GE FAN I MIN PIZZA"

Imorgon: ska jag ut och äta på en tapasrestaurang som serverar alla möjliga smårätter man kan tänka sig. Kollade på menyn och såg en mini-hamburgare. SÅ SÖT. Även en minipizza lika stor som ett digistive-kex. också helt sjukt gullig. Så dit ska jag, mamma mfl för att äta imorgon eftermiddag! Mys <3 Sen ska mamma och dom vidare på någonting (ska jag vara ärlig vet jag inte vad...........) och jag får se vad jag hittar på. Lördagspartaj kanske? Eller lördagschill med en stor fet godispåse och en bra film? Vi får se helt enkelt :) Mat på restaurangen blir det iaf på eftermiddagen, det är en bra början. Resten får vi se.

Jag är ju ledig nu både lördag och söndag och det ska bli otroligt skönt med lite helg faktiskt! På söndag har jag inga planer ännu, har skickat iväg ett sms där jag håller på och smida planer men har inte fått något svar ännu - antar att min kompanjon sover. Så söndagsplanerna får ligga på hyllan tills jag får svar.

NU -> gossip girl, sova. Hörs imorgon när jag vaknat och så. Puss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar