.

.

onsdag 2 december 2015

Bra & dåligt med dagen + min eftermiddag/kväll!


Dagens 3 negativa:

1. Jag har varit sjukt trött. Var pigg fram till klockan var 12 eller något på dagen men sen var det kört haha.

2. Jag har varit ganska oproduktiv under eftermiddagen sen jag kom hem från praktiken......

3. Jag har fortfarande ganska rejält ont.




Dagens 3 positiva:

1. Jag hade en helt fantastiskt rolig praktikdag idag. Verkligen jätterolig!!!!

2. Jag sa upp ett gammalt gymkort för ett halvår sen ungefär... Märkte igår att det fortsatt dras på autogiro och skickade därför iväg ett mejl och frågade vad som hade gått fel. Fick svar idag att det hade varit brist i kommunikationen och fick därför såklart tillbaka varenda krona som dragits från mitt kort sen jag sa upp det = bra kundservice + extra oförväntat klirr i kassan (en ganska hög summa också om jag ska vara ärlig) = nöjd och glad Lisa.

3. Ozcar hade köpt hem en adventskalender till mig idag, en såndär man öppnar en lucka varje dag. Självklart blev jag löjligt glad över detta då jag tycker det är sjukt kul och ger julkänsla. Min är från Triss (egentligen tänkte han tydligen överraskat mig med en från The Body Shop men dom var slut) vilket innebär lite triss-skrapning fram till jul. Mycket spännande! Tack min älskling för det (han har dock varit noga med att säga att OM jag skulle bli miljönär så måste vi dela ;) ...HAHA viiiissst) <3


Här hänger den så fint på kylskåpet!


Får väl skriva lite kort om min eftermiddag också. Kom hem, däckade en stund. Vaknade, kollade julkalendern (HAHA) och drack lite glögg, mys. Sen blev det serie några timmar + lite fix med ett par julklappar tills Ozcar la sig och sen han la sig har jag pysslat för fullt med min uppgift. Det går sakta sakta sakta men säkert framåt!

Nu ska jag strax lägga mig, imorgon ska jag och Vickan göra stan. Godnatt sötisar, älskar att ni är så många som läser just nu!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar