.

.

torsdag 17 december 2015

skön torsdag!


Kliar i fingrarna, är såååå sugen på att blogga alltså. Finns massor jag vill skriva, bland annat vill jag skryta lite över hur grym jag är gällande att komma på vissa julklappar och helst av allt vill jag skriva exakt vad det är för perfekta klappar jag hittat men jag får nog vara tyst om det..... Vore ju tråkigt att avslöja i förväg vad jag ska ge bort haha ;)

I vilket fall, haft en bra dag idag. Kom hem för ett par minuter sen och har precis tänt alla mina ljus och gosat ner mig i soffan. Har de senaste två veckorna fått ett ohälsosamt behov av tända ljus haha, det absolut första jag gör när jag går upp eller kommer hem är inte längre att ta på mig myskläder eller dricka kaffe eller liknande - istället tänder jag ljus. Jaja, jag skulle skriva om dagen. Jag mötte upp Rebecca vid 11, vi fikade, hängde och myste fram tills jag skulle mot skolan och hon skulle mot Värmland. Väl i skolan hade vi en lektion som handlade om att söka artiklar inför c-uppsatsen och jag blev positivt överraskad över hur många relevanta artiklar som faktiskt verkade finnas. Efter lektionen (som var väldigt givande för den kommande uppsatsen) satte vi oss, jag och Sevgi och förberedde oss för morgondagens seminarium. Vi svarade på frågor och diskuterade det vi ska redovisa och det gick hyfsat fort, mycket snabbare än jag trodde. Därefter åkte jag hemåt och nu sitter jag här. Har precis tömt brevlådan i hopp om att det skulle ha kommit ett paket, vilket det hade. Min julklapp till Jessika har kommit och jag är så nöjd!!!! Åh så kul.

Nu ska jag äta clementiner och mysa med mina bebisar. Vi hörs om en stund :)


Två gosisar som har parkerat i mitt knä. Bästa som finns!




Löjligt nöjd över mina nya naglar (som nu kanske märker???). Inte haft naglar sen terminen började pga praktik så det var såååå fantastiskt att få göra dom nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar