.

.

måndag 21 december 2015

Har mentalt tagit lov...


Godmorgon från vagnen! Ska till skolan och i samma veva sitter jag och skriver packlista. Ska bannemig vara hemma i Vargön några dagar nu, gäller att få med mig allt..... Jobbigast är ju att det är omöjligt att veta nu vad jag kommer vilja ha på mig exempelvis på juldagen när jag ska ut med tjejerna. Behöver liksom några alternativ = kommer släpa med mig alldeles för mycket kläder. Menmen....

Har typ tagit lov mentalt och lyckas förtränga att jag faktiskt har lite skola som måste avklaras idag och imorgon innan det är "lov". Så nu får jag sätta på mig skolmentaliteten och försöka få klart den här förbannade uppgiften så jag kan slappna av sen. Nu kör vi! Eller ja, snart. Måste ju komma fram först...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar