.

.

torsdag 17 december 2015

Spruta nr 2 imorgon!



Imorgon är det dags igen - dags för spruta. Är inte direkt supertaggad med tanke på att dom misstänkte på sjukhuset att de var det som utlöste mitt smärtskov då när jag blev inlagd. Är lite rädd att det ska hända samma sak igen. Men för att veta måste man prova och därför ska jag ta spruta nr 2 imorgon mot endometriosen.

För övrigt ringde min doktor idag. Ett av våra bättre samtal. Tänker jag inte gå jättedjupt på vad vi pratade om, men vi kom fram till en del bra saker. Bland annat att jag nu ska utredas ordentligt. Hon misstänker nämligen att alla smärtor jag har inte är pga endometriosen utan att det kan vara något mer. Med tanke på att jag har den bästa tänkbara medicineringen mot endometriosen och även extremt starka smärtstillande och ändå har ont så tror hon att det kan vara något annat också. Så det var bra. Äntligen en ordentlig utredning! Så det samtalet var jag nöjd med :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar