.

.

fredag 4 december 2015

Friday


Godmorgon people. Är på väg till min praktik nu. Har lite nedräkning faktiskt - helgen kvar + två dagar nästa vecka = fem dagar kvar. Ska bli så otroligt skönt att få lite mer tid och att slippa lägga all energi på praktik och uppgifter men jag kommer sakna alla goa patienter. 

Annars då? Har ont i magen idag. Somnade med ont i magen igår och vaknade med ont i magen idag. What the fuck. Brukar oftast lägga sig av några timmars sömn men inte denna gången. Så hur denna dagen kommer vara är en väldigt bra fråga. Jag kommer ju kämpa mig igenom den, som vanligt, såklart. Men den kommer bli tuff.

När jag har slutat ska jag hem, vila en sväng, göra mig lite fin och sen iväg ikväll. Ska bli superkul!

Nu måste jag in och byta om. Vi hörs senare!


"Godmorgon pappa" (från imorse).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar