.

.

fredag 4 december 2015

Mitt enda liv.


Måste tyvärr vara väldigt tråkig och säga att jag inte hinner berätta så mycket mer just nu. Måste verkligen sova eftersom klockan står på fem. Men kan kort säga att jag var på Jonas Gardells "mitt enda liv" och det var grymt. Skrattade så jag fick kramp i magen ena stunden och stunden efter var man berörd till tårar. En salig blandning helt enkelt och han gör det så bra! Vassa skämt blandat med en hel del allvar som berör och får en att tänka. Tänka och känna. Sen har han så grymt härlig självdistans också. Japp, jag är helt fascinerad haha. Mållös typ. Det var verkligen sjukt bra. Hatten av för Jonas - han är bannemig min idol!



Nu ska jag sova så vi får höras mer imorgon bitti. Puss & kram och godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar