.

.

onsdag 2 december 2015

Dagens + och -


Dagens 3 negativa:

1. Doktorn ringde mig idag för att föreslå en ny medicin mot mina smärtor, en medicin jag absolut inte vill ta och det kändes inte som att hon riktigt lyssnade på mig.

2. Jag har inte pluggat idag, vilket jag borde ha gjort = ångest.

3. Jag känner mig ruskigt irriterad på en viss person (no name needed) och dennes agerande.



Dagens 3 positiva:

1. Jag har fått spendera tid med världens bästa Vickan.

2. Jag har bokat in en timmas massage till mig själv på måndag. Längtar!

3. Jag är grymt nöjd med min nya långärmade klänning, love it.



Min nya klänning, perfekt till vardags med strumpbyxor och boots och en liten skinnjacka över. Älskar ryggen (dåliga bilder).

Skriver mer innan jag ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar