.

.

tisdag 8 december 2015

Morgonångest


Godmorgon på er! Eller god vettefan, har lite svårt för morgnar. Visste ni det? Nej det är klart ni inte visste för det är sånt man inte brukar skriva om. Men jag har morgonångest. 9 gånger av 10. Vet faktiskt inte varför om jag ska vara helt ärlig haha men jag har alltid ångest första timman på morgonen. Otroligt jobbigt, men jag vet ju att det går över och jag vet att det inte är farligt (även om det är obehagligt) så det är liksom bara att bita ihop och låta timman passera :) 

Nu ligger jag på soffan, dricker kaffe och slökollar på teven. Skönt! Vet inte riktigt vad som händer idag men jag behöver komma upp i tempo och få klart min uppgift idag. Den ska in imorgon nämligen, fy :( att få klart den blir nog inga större problem men jag kommer nog inte känna mig särskilt nöjd tyvärr. Menmen! Tänkte göra klart det som går här i Vargön och sen göra det allra sista när jag kommer tillbaks till Göteborg - där har jag nämligen min litteratur som jag ska referera till. Tur att jag jobbar sent imorgon för då kan jag sitta med uppgiften ikväll. 

Nu ska jag fortsätta dricka kaffe =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar