.

.

lördag 26 december 2015

Sorry för dåligt bloggande...


Blev en grym kväll igår med Anna, Carro och Sofia. Vi förfestade + gjorde oss iordning hemma hos Anna och sen blev det Butlers. Sjuuuuukt mkt folk och jag tappade bort tjejerna helt och hållet haha. Men det blev dans och drinkar med tjejerna innan vi tappade bort varandra åtminstone. Träffade massa andra jag kände eller var bekant med ute också så det var ändå lugnt att tjejerna kom på villovägar haha. Var en riktigt trevlig kväll iaf! Tog taxi hem till Anna vid halv tre (?) och sov där. Mys!

Idag, efter att ha vaknat, druckit kaffe och hängt hos Anna en stund kom Jessika och hämtade mig. Vi åkte och köpte mat och sen åkte vi hem till hennes föräldrar. Dom har köpt hus för ett tag sen, ett hus jag aldrig hade sett så jag ville åka dit och se det. Och för att träffa hennes föräldrar såklart. Huset (som jag förövrigt sitter i just nu) är helt sjukt mysigt och riktigt idylliskt. Love it! Vi kom hit vid fyra och har sen dess slappat på soffan och pratat ikapp alla fyra - jag, Jessika och hennes päron. Supermysigt! Nu kollar vi på film :) 


Bild på mig och min sister from another mister från i somras. Jessika är bäst!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar