.

.

torsdag 3 december 2015

Godnatt torsdag.


Om man skulle lägga sig nu då... Imorgon står klockan runt fem så det är väl dags. Praktik väntas och jag går dagspasset. Vet inte riktigt när jag slutar imorgon då jag ska gå med en annan sjuksköterska imorgon, en sjuksköterska jag aldrig ens träffat. Men det blir väl spännande! Anledningen till att jag ska gå med en annan sköterska är för min handledare jobbar kväll imorgon och jag har planer imorgon kväll som varit bestämda sen ett bra tag tillbaka. Självklart vill jag inte missa mina planer utan jag valde istället att fråga min handledare om jag kunde få jobba dag med en annan sjuksköterska och det gick bra :) så det ska jag göra imorgon. Sen på kvällen har jag planer och det ska bli superkul men det kan jag berätta mer om imorgon, tråkigt att skriva det redan nu.

Godnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar