.

.

onsdag 16 december 2015


Varit med Amanda typ hela eftermiddagen och kvällen idag. Vi möttes upp strax innan ett och hon åkte vid åtta. Vad vi har gjort? Lite allt möjligt faktiskt. Vi har gått i stan, kollat julklappar + heminredning, fikat, jag gjorde naglarna och hon var sällskap mm. Sen tog vi en promenad hem till mig. Drack te och pratade om ALLT, bokstavligen allt mellan himmel och jord. Finns inte många här i världen jag litar på mer när det kommer till att prata om saker, jag vet att det jag säger till Amanda stannar hos Amanda oavsett vad. Så det blev lite deep-talk, lite vanligt prat också såklart. Massa prat helt enkelt. Otroligt skönt att få ventilera sig lite emellanåt, känns som det var längesen jag släppte på spärrarna och pratade med någon om allt. Välbehövligt as fuck ibland även om jag är ganska tillfreds och nöjd med mitt liv just nu finns det en hel del som ligger och skaver i tankarna från tidigare. Så det var grymt, tack för idag G <3


Cozy-time i soffan förut =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar