.

.

onsdag 2 december 2015

Julstjärna


Hemkommen för en liten stund sen och har nu parkerat mig i soffan med katterna :) har precis fått upp julstjärnan i fönstret också, vår från förra året (som jag för övrigt ÄLSKAR!!!!!!) har fel typ av uttag så den gick inte att ha här, alltså var jag tvungen att införskaffa en ny. Blev superfint men den från förra året är snyggare ;) jaja, vi får spara den till nästa år för tills dess kommer vi ha ett sånt uttag. Längtar redan haha. Den jag köpte idag duger dock, den är jättefin men lite tråkig men alla andra som fanns med rätt typ av uttag var fula haha så denna blir jättebra även om den var lite tråkigt. Älskar ju enkelt så!


Årets. Gillar att den har så många "ben" och att det blir så fin skugga även om den är lite tråkig :)


Förra årets. No words needed.

Nu ska jag kolla ett avsnitt serie i väntan på Mr och sen ska jag fota och visa er ett plagg jag köpte till mig själv idag. Självklart blev det julklappar men ett litet plagg till mig kunde jag inte låta bli ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar