.

.

söndag 6 december 2015


On my way till praktiken för ett kvällspass. Usch är verkligen inte det minsta sugen idag, inte alls. Igår och förrgår har jag åtminstone varit lite taggad bortsett från den där lilla stunden när klockan ringer på morgonen. Men idag, idag är jag verkligen inte sugen alls. Får hoppas det ändras under kvällen!

Jobbar till 21.30 och sen när jag slutar har jag två dagars ledighet framför mig. Woho!!! Skönt. Blir en sväng hem till mamma under ledigheten :) mysigt!

Har varit helt död under morgonen idag haha. Var uppe vid nio och åt frukost och tände adventsljus nr 2 och myste lite men sen gick jag och la mig igen och var helt död fram tills för typ en timma sen. HAHA.

Nu har jag vaknat till liv iaf. Ska köpa en sallad och sen byta om till blåkläder. Nu kör vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar