.

.

tisdag 8 december 2015

SLUT I HUVUDET JAAA


Oj herrejävlar vad jag har grejat nu alltså. Skrivit och skrivit och skrivit och formulerat om säkert hundra gånger. Nu är jag helt slut i huvudet och känner att min uppgift kan typ dra åt helvete haha. Försökte läsa igenom den men precis när man suttit och skrivit på den i ett par timmar så känns allt såååååå rörigt så jag bestämde mig för att lämna den nu (den är helt klar) och läsa igenom den precis innan jag lägger mig. Hoppas det är lite mindre snurrigt då! Så nu ska jag glo ett avsnitt serie eller två och sen blir det läggdags + läsa igenom uppgiften. Super! Hoppas bara uppgiften känns bra då så jag inte behöver sitta och ändra massa saker haha.

Imorgon blir det sovmorgon och sen gör jag min näst sista praktikdag för terminen. Förstår ni eller?! Går in på vecka 12 av terminens 12 veckors praktik och det känns heeeelt sjukt. Både skönt och lite sorgligt för den här sista praktiken har verkligen varit fantastisk och framförallt otroligt lärorik då jag fått vara så självständig. Är riktigt nöjd med den faktiskt, älskar att ha en handledare som låter mig göra saker på egen hand och som jag kan komma och fråga ifall jag undrar över något istället för att ha en handledare som sitter som en hök och vakar över varenda steg jag tar haha. Supernöjd verkligen och därför känns det lite sorgligt att det är slut. Och sen kommer jag sakna alla goa patienter också såklart, några kommer man ju sakna lite extra. Men mest känns det skönt faktiskt, I DID IT!!!! Det trodde jag aldrig när terminen började haha. Jag är awesome.

Nä, nu blir det slapp framför ett avsnitt. Skriver godnatt sen innan jag sover :)

Exakt två år sedan jag och Ozcar var i Thailand nu och GUD VAD JAG LÄNGTAR EFTER VÄRME OCH STRAND.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar