.

.

fredag 11 december 2015

Helg.


Done med seminarium och redovisning och därmed hela denna kursen på 22.5 högskolepoäng. Grymt! Det var faktiskt riktigt kul att redovisa idag (????), var inte det minsta nervös så då blev det helt plötsligt kul istället. Skumt det där. Men jag älskar ju uppmärksamhet, att stå på scen (tänker förr när jag tävlade gymnastik och när jag dansade) och sånt så länge jag inte är för nervös så egentligen är det väl inte så konstigt att det var kul. Jag blev mest bara chockad eftersom just redovisningar annars brukar göra mig väldigt nervös och då är det inte kul... Men idag var jag lugn som en filbunke, nervositeten var obefintlig och då kom plötsligt den där känslan av att det faktiskt är roligt att stå "på scen" haha. Varför kan det inte alltid vara så???

Vi höll inte på i fem timmar iaf, precis som jag trodde utan alla redovisade och vi hade två små raster under förmiddagen och sen slutade vi. Gött =) Blev dock lite långdraget mot slutet, att sitta där och lyssna. Men sånt är livet som student haha.

Nu är jag hemma iaf och ska bara chilla i väntan på Mr som slutar vid 16. Sen får vi se hur denna fredagen ska spenderas!


En tydligare bild på den fina buketten me kom hem med igår :)


Men majoriteten av mina försök att fota blev såhär. HAHA. Blommorna står normalt sett på en hylla som katterna inte kommer upp på så dom var vääääöldigt spännande när jag ställde ner dom på golvet. Gullisar =) kolla vad gulligt Moltas sitter/står!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar