.

.

onsdag 9 december 2015

Veckans planer



Godmorgon på er, hoppas allt är fint med er! Själv sitter jag i sängen och har precis läst igenom min uppgift en sista gång och ska skicka in den nu. Gött! Snart väntar en låååång jobbkväll som jag hoppas rullar på i ett bra tempo haha. Men vi får väl se. Redan onsdag och resten av min vecka är i princip planerad. Love it!

Idag: jobb och sen direkt hem och sova.

Imorgon, torsdag: SISTA PRAKTIKDAGEN!!!!!! Går dagspass 06.45-14.30 och därefter ska jag nog hänga med Vickan och helt enkelt njuta av att all praktik för terminen är done.

Fredag: Skola. Har seminarium mellan 8-14 där uppgiften ska redovisas och diskuteras. Efteråt har jag dock inga planer bortsett från en liten fika med Sevgi. Även om vi går i samma klass har vi knappt hunnit ses nu när vi inte är i samma grupper eller har praktik på samma ställen så vi tänkte ses och catcha upp, kanske kolla över den nya kursen som börjar på måndag och bara hänga. Mysigt!!! Ännu bättre är att jag har en heeeelt pluggfri helg framför mig då kursen slutar på fredag och nästa startar på måndag - det finns liksom ingenting att plugga på.

Lördag: Först ska jag på barnkalas (haha) som Isak ska ha. Han ska ha sitt kalas på lek- och buslandet så jag måste ju bara dit haha. Fatta vad kul, ett lekland, ett gäng sexåringar och jag! På kvällen blir det middag och drinkar hos Niklas & Johanna.

Söndag: På söndag är Isaks vuxenkalas, det kalaset jag egentligen är bjuden till med andra ord ;) 

En fullspäckad vecka och helg framför mig och det känns så kul. Skönt att kunna släppa skolan lite över helgen också.

Nu ska jag äta knäckebröd och sen börja fixa mig för att åka mot jobbet. Later!


Två extremt lata kissar haha. Förstår ni vilken mysig morgon jag haft???? Världens bästa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar