.

.

torsdag 31 december 2015

Helt slut


Har gjort mycket idag, för att vara mig. Först var det skola (skönt as fuck att kunna bocka av den uppgiften) och sen in till stan. Träffade min kusin och hennes boyfriend, vi fikade och kikade affärer. Mys! 


Därefter åkte jag hem och Rebecca kom till mig. Vi drack te/kaffe och pratade om livet typ. Very cozy. Lite mat åt vi också och jag fick även (med Rebecca som grym domare haha, och med domare menar jag att hon hjälpte mig att bestämma vilka plagg som skulle sparas och ej) rensat ut några av mina tre miljoner Ikeakassar med kläder så det går framåt nu. Kommit igenom majoriteten av klädpåsarna nu, nu är det bara garderoben, byrån och klädstången kvar haha. Nä men jag tänkte satsa på att få bort lite kläder, finns så många plagg jag aldrig använder som bara ligger där. Så nu är jag en bit på vägen, resten får dock bli en annan gång. Känns bra att ha börjat lite iaf.



Mys med mina nya älsklingskoppar.

Rebecca drog vid halv åtta eller så och då däckade jag någon timma i sängen med katterna innan jag vaknade till liv och sen dess har jag bara softat och kollat serie. Ska strax lägga mig och imorgon är det nyårsafton. Har faktiskt inte några enorma planer utan det blir käk och lite vin här hemma med vänner :) Inget större festande med andra ord, jag ska på min höjd dricka ett glas vin eller två. Ska även lyckas klura ut vilken outfit jag ska ha men det blir ett senare problem - ett problem när jag vaknat. För NU blir det sova.


Fyllt upp spritskåpet inför imorgon nu ;)) haha nej, nu skojade jag allt till det - allt på bilden ska givetvis inte drickas på en gång men nu när vi har skaffat oss ett vitrinskåp tänkte vi att det är kul att faktiskt ha lite flaskor hemma. Så vi köpte lite flaskor att ha stående + en champagne och en flaska vin till imorgon. Gud så tjusigt =) har helt fantastiskt snygga martiniglas hemma hos min mamma som bara VÄNTAR på att få komma in i vårt vitrinskåp. Längtar efter dom haha.

Nä, nu ska jag sova. Hörs imorgon när jag har vaknat så PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar