.

.

tisdag 15 december 2015


Nu får det bli sängen! Sov ett par timmar efter skolan förut men är konstigt nog fortfarande trött. Känns som jag är konstant trött och det är ruskigt irriterande. Det är så begränsande och allt blir så mycket jobbigare av att ständigt vara trött men vad ska man göra? Det är väl lite som ett brev på posten när man har konstant smärta och starka mediciner, men fy så jobbigt! Har iaf förberett en liten burk med D-vitaminkapslar att ha på samma ställe som mina morgonmediciner (brukar ha dem stående i skåpet hemma vanligtvis men då glömmer jag att ta dom) så hoppas att kontinuerlig tillförsel av 50 mikrogram D-vitamin kan få mig att bli lite piggare haha. Trött på att va trött.

Annars har dagen varit helt ok, fortfarande en del oklarheter gällande kursen men förhoppningsvis blir det klarare med tiden. Nu ska jag sova gullisar så vi hörs imorgon =) puss!



Bild från i somras med bästie, saknar värmen måste jag erkänna men mest saknar jag Jessika <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar