.

.

torsdag 31 december 2015

Dags för ett nytt år.

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? Jadå, besökte New York bland annat.Växte i min roll som sjuksköterska. 



Genomdrev du någon stor förändring? Genomdrev var väl att ta i men en flytt har ju skett. Vi gick från att ha en katt till att ha två <3 Har även förlorat en person som stod mig extremt nära och lyckats gå vidare hyfsat bra även om det gjort ont, allt är väl annorlunda sen dess. Någon annan superstor förändring har jag nog inte gjort förutom att bli tryggare i mig själv.


Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? Haha alltså jag är inte bäst på det där med datum men resorna kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat.

Vilka länder besökte du? Spanien och USA.

Bästa köpet? Moltas helt klart. Förutom honom - kläder och smink!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut. Katterna, resor, mina nära och kära mm.

Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016? Jag vill vara piggare och friskare.

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat. Har dock ingen motivation eller ork till det just nu så det blir liksom ingen träning. Men jag önskar att jag hade gjort det mer. Det + att gå på lite mer massage haha.

Vad önskar du att du gjort mindre? Önskar att jag kunde ha ätit mindre medicin och lagt mindre energi på personer som inte förtjänat det.

Favoritprogram på TV? Alltså jag kollar typ bara Netflix och där har min favvoserie i år helt klart varit Bones. LOVE it! Det roligast är att jag inte alls tyckte om den först men fortsatte kolla för att det fanns så många säsonger haha. Sen blev jag helt fast.

Bästa boken du läste i år? Hmm vad svårt. Jag har nog läst betydligt mindre i år än tidigare år (bortsett från kurslitteratur haha) så jag kan nog faktiskt inte säga någon på rak arm.

Största musikaliska upptäckten? Oj jag vet faktiskt inte. Det varierar från period till period, vet inte om jag haft någon "stor musikalisk upptäckt" i år dock. 

Vad var din största framgång på jobbet 2015? Alltså jag har ju bara sommarjobbat. Men jag får väl räkna skolan som mitt jobb och där har det ju gått bra och jag har klarat allt trots att jag inte mått hundra och det är väl en framgång i sig.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Olika under olika perioder. Men senaste halvåret har jag nog varit gladare.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat, boende osv.

Vilken är din största insikt under 2015? MASSOR. Framförallt insikter om mig själv men dom behöver jag ju inte ta upp här. Let's just say att jag trivs bättre med mig själv just nu.
 
Vad är du peppad för inför nästa år?
Just nu känner jag mig inte särskilt peppad alls om jag ska vara ärlig haha, ont i huvudet och hela kroppen och känner mig allmänt risig. Men annars är jag peppad på att få avklarat C-uppsatsen, att i princip bli klar med skolan plus att åka utomlands med mamma i sommar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar