.

.

torsdag 17 december 2015

Nattinatti!


Sovdags nu efter en skön torsdag. Imorgon blir det skola mellan 8-11 och därefter ska jag en sväng in till stan och kika lite grejer. Måste passa på medan det är hyfsat folktomt, dvs på förmiddagen. I helgen lär det ju vara helt smockfullt med människor i stan så jag föredrar att få det sista gjort imorgon :) Kanske ha någon enstaka grej kvar till helgen men inte mer än så!

Annars har jag lite andra planer imorgon men det kan vi ta mer om då. Först är det ju ett examinerande seminarium som gäller, fyyyy. Känner att det varit alldeles för kort tid att förbereda inför detta seminarium och ämnet intresserar mig inte ett dugg så vi får väl se hur det går. Förbereder mig på det värsta men hoppas på det bästa :)


Godnatt sötisar, imorgon är det FREDAG!


Får bli två bilder på mig och min pluggpartner in crime idag! Bilderna är ju säkert 1.5 år gamla men dom får duga idag. Snart ska vi skriva en c-uppsats ihop, jag och denna girl. Ska bli spännande! Så lika men ändå så olika <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar