.

.

måndag 7 december 2015

Mysig dag!!!


Hej och sorry för dåligt bloggande idag....... Har haft fullt upp verkligen. Vickan kom strax efter elva och sen hängde vi ända till typ halv tre haha. Vi fikade, pratade, jag packade och plattade håret osv. Mkt trevligt :) sen var det dags för mig att åka mot Vänersborg. 

Direkt när jag kom fram åkte jag till Evelina för att få massage. Slutade med att vi pratade ikapp en stund och sen fick jag min massage som var heeeelt fantastisk!!!! Hon masserade ut varenda knut i min stackars rygg så nu är jag som pånyttfödd haha. Efter massagen kokade Evelina kaffe till oss och så satt vi och pratade i en bra jävla stund. Gamla minnen, roliga upplevelser osv. Catchade upp helt enkelt. Det var himla kul att träffa Evelina igen, sjukt längesen <3

Nu kom jag precis hem till mamma och vi sitter i soffan och pratar, mys! Får se vad som händer ikväll!


Fina Eve i hennes supermysiga lgh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar