.

.

lördag 19 december 2015

Paketinslagning!


Paketinslagning för fulla muggar! Nu har jag slagit in nästan alla mina julklappar, alla utom Mr's för hans får jag slå in när han inte är hemma =) Älskar mys med paketinslagning, glögg och tända ljus. Riktig julfeeling på det! Katterna älskade det också kan jag lova, dom har sprungit runt som galningar bland paketpapper och snören haha.

Annars då? Annars tog jag och Mr en spontansväng till Frölunda torg förut för att köpa etiketter till paketen + en annan grej. Vi fick idén vid 19 och det stängde 20 så det var verkligen bara att hoppa i några skapliga kläder och dra iväg. Sagt och gjort, och vi fick med oss julklappsetiketter och lite annat. När vi kom hem satte jag direkt igång att slå in alla paket, och har hållit på med det fram tills nu. Nu ska jag nog slappa lite framför teven innan läggdags! 


Mr's pappas gran :)


Jag.

Det optimala hade ju varit en snygg bild på alla inslagna paket men jag glömde faktiskt att fota dem och nu står dom i ett skåp (för att inte katterna ska attackera dom hahaha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar