.

.

torsdag 3 december 2015

Ledig dag


Läggdags! Fastnade uppe lite framför min nya serie, hade egentligen tänkt lägga mig tidigare faktiskt. Nu är jag iaf supertrött och kommer nog somna som en sten, skönt.

Idag har jag haft fullt upp hela dagen känns det som, även om jag egentligen inte gjort så mycket. Mötte Vickan vid tio imorse och sen shoppade/fikade/julmyste vi i stan fram tills typ halv tre då jag var tvungen att åka för jag hade en tid att passa. Var på ett möte och därefter drog jag hemåt. Satte upp julstjärnan och grejade lite och resten av kvällen har jag bara myst hemma, planerat lite julklappar och sådär.  Kollat serie, chillat. Lite blandat hemmamys liksom.

Imorgon är jag ledig och klockan står på tio för vid elva är det dags för frukostdejt hos mig. Mysigt! Hörs till morgonen :)


Jag och Seanis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar