.

.

fredag 5 februari 2016


Är numera i Vargön, Gud så mysigt. Sitter med mamma och kollar på teve =) ska bara ta det lugnt ikväll och hänga med mamma, skönt!

Efter skolan idag blev det häng med Unda. Jag lagade mat till oss och det blev en liten wok bestående av grönsaker (haricotsverts, minimorötter och minimajs) och quorn. På med salt och peppar och lite paprikakrydda och sätt woka tills det nästan är klart, och sen när det nästan är klart häller jag på lite sweetchilisås och soja blandar runt innan jag slutligen wokar en minut till. Serveras sedan med ris och ett glas Loka. Perf! Det var jättegott verkligen, mumma.



Så vi åt mat iaf, jag och Unda, pratade lite och glodde serie ett par timmar innan jag körde henne hem och åkte vidare mot Vargön. Nice dag, nu ska jag och mamma kolla på film!


Hahaha roligaste bilden ever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar