.

.

tisdag 9 februari 2016

Så fruktansvärt arg


Jag är så jävla ledsen och piss-arg. Har nog sällan varit såhär arg i mitt liv och då vet dom som känner mig att jag kan bli riktigt arg haha, vilken skitdag. Utan att gå in på djupet kan jag säga kort att jag hamnat i en situation jag inte riktigt känner mig bekväm eller van vid vilket gör mig ruskigt arg.

Detta (ovan) har dock inget med praktiken att göra, inte alls. Har haft en fantastiskt kul praktikdag där jag varit med på operationer, förberett, hjälpt till vid sövning mm. Verkligen super! Så det var ju tråkigt att min annars underbara dag skulle fortsätta såhär haha....

Skulle egentligen gått på yoga idag klockan 17 men jag har faktiskt tappat lusten. Och orken. Känns meningslöst att gå dit när jag är förbannad och har annat som rör sig i huvudet. Så jag fick avboka yogan och får lägga min energi åt ett annat håll helt enkelt. Tråkigt dock för jag var verkligen yoga-sugen idag. Nu är det helt bortblåst. Vet att jag kommer ångra i efterhand att jag inte tränar idag men det får vara så just nu. Det får vänta helt enkelt. 



Två pics som jag tog när jag bytte om förut. Haft operationsmössa på mig hela dagen, syns det eller? ;) hahah. Där var jag åtminstone glad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar