.

.

tisdag 23 februari 2016

Lunch och sen planering på g


Hej på er, kom hem från gymmet för en liten stund sen. Helvete vilket jobbigt (men kul) pass, speciellt för benen haha. Dom riktigt skakade efteråt och nu är dom som spagetti. Men det är gött =)

Nu sitter jag och äter lunch, köpte en sallad på väg från gymmet för jag var jättesugen haha.


Alldeles strax ska jag hoppa in i duschen, fixa mig fort och sen in till stan. Ska möta Sevgi och planera lite hur vi ska lägga upp tiden nu med uppsatsen. Vi ska även mejla vår blivande handledare osv. Lite uppsatsplanering helt enkelt. Självklart kombinerat med kaffe på EH ;)


Titta förresten vad jag hittade när jag kom hem. En sovande kisse. KOLLA HANS TÅR!!!!!!!!! Så himla gossiga, helt underbara <333


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar