.

.

tisdag 9 februari 2016

"if someone's stupid enough to walk away from you, be smart enough to let them go"


Nä nu ska jag sova så jag orkar med praktiken imorgon. Denna dagen blev inte riktigt vad jag hade ställt in mig på, men så är det ju ibland. Dock är jag fortfarande arg, vissa saker ska bara INTE kunna hända men situationen är under kontroll nu till skillnad från förut, så nu är jag frustrerad snarare än förbannad. Menmen. 

Blev inte så mycket idag på eftermiddagen pga ovanstående händelse. Var tvungen att få ordning på det och sen hade luften liksom gått ur mig, hade inte lust med något. Så det blev en chillkväll som avslutades med hemmaträning på mattan. Bättre än inget.

Imorgon är det ny dag med nya tag och jag har en fullspäckad dag framför mig. Praktik 07-13 och sen hem en snabbis innan jag ska vidare på smärtkurs 15-17 och sen har jag faktiskt ytterligare planer efter kursen. Så det blir fullt upp helt enkelt. Men det kan vi ta imorgon.

Nu blev det ju inga roligare inlägg idag som jag lovade igår, detta pga situationen som uppstod. Jag har varit såååå arg och ledsen att jag inte direkt kände för att klura fram några roliga inlägg. Livet kom emellan helt enkelt =) Får ge det ett nytt försök imorgon efter praktiken istället och hoppas att jag slipper lika otrevliga överraskningar som den jag fick idag.

Nu måste jag sova. Klockan står på 05.15 för praktik. Nattinatti!


En något gladare dag i mitt liv haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar