.

.

söndag 14 februari 2016

Dagen + kommande veckan.


Då börjar denna söndag dra mot sitt slut. Hoppas ni haft en mysig alla <3 dag. Jag och Mr var ute och käkade förut + gick på bio efteråt! Inget superstort "firande" men ändå lite guldkant på söndagen liksom.

Kom hem för ett tag sen och nu kollar jag serie och ska se ett avsnitt till innan jag sover faktiskt. Ska upp tidigt imorgon för lite skola så kan inte lägga mig alltför sent idag. Men om en stund så!

Nu börjar en intensiv vecka för mig från och med imorgon. Dels ska jag komma igång och träna ordentligt igen, legat lite på latsidan under veckan nu när jag har haft praktik (hemmaträningen räknar jag inte riktigt som träning på samma sätt). Så jag tänkte köra yoga två gånger under veckan och gymmet två, tre gånger. Sen har jag även skola mm. Min vecka ser ut (ungefär) såhär hittills:

Måndag: Skola + ev yoga om det inte blir alltför sent i skolan (ska jobba med grupparbete nämligen och det vet man aldrig hur lång tid det tar).

Tisdag: Ingen skola, men kommer behöva plugga hemma inför fredagen. Dessutom ska jag träna och luncha med Undis längtar redan haha!

Onsdag: Skola med seminarium/redovisning av grupparbete. Sen träffa Jerre. 

Torsdag: Inget planerat hittills, min enda helt oplanerade dag denna veckan. Blir förmodligen yoga och sista-minuten-plugg.

Fredag: TENTA. Hemtenta blir det denna gång. Gym på kvällen om inte tentan tagit slut på alla krafter haha.

Ja så ser min vecka ut, vardagarna åtminstone. Lite mer ingående beskrivningar av vad jag gör kommer ju självklart under veckans gång men det är så schemat ser ut nu iaf. Det kan ju ändras på vägen, men skolan kvarstår ju oavsett. Det är väl mest träningspassen som kan flyttas på men jag ska bannemig försöka hålla mig till detta nu så jag dåe gjort 4 pass under vardagarna iaf. Helgen är nämligen fullplanerad så då kommer jag nog inte hinna med att träna, max ett pass. Vad jag ska hitta på i helgen kan vi dock ta när det närmar sig :)

Nu ska jag kolla ett avsnitt, sen sova. Natti.


Dagens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar