.

.

lördag 20 februari 2016

Still upset


Sovdags nu, det har varit en lång dag. Är fortfarande riktigt förbannad och besviken på mig själv över hur dåligt tentan gick men ska försöka släppa det nu när jag lägger mig och inte fokusera på det förrän jag tvingas se det igen när resultatet kommer haha. Men tills jag somnar får jag vara arg och besviken och sen är det en ny dag ;)

Imorgon blir det också en lång dag - ska gå upp tidigt för att gå på kurs vilket ska bli jätteintressant och kul! Berättar mer om det imorgon innan jag åker. Kursen håller på till 16.30 och sen på kvällen blir det 25-årskalas. Mkt trevligt =)

Nä måste sova nu. Vi hörs imorgon.


Jag innan bion. Tight, långärmad, enkel klänning var längesen.


Och nu när jag kom hem fick jag äntligen mina älskade morotsstavar och gurkor med dipp <3 SÅ JÄVLA GOTT det var eller?!!? Eftersom jag aldrig hann gå någonstans och köpa dipp förut när jag gjorde tenta var det fantastiskt att äntligen få äta det nu ikväll. Så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar