.

.

fredag 12 februari 2016

Sista dagen!


Godmorgon guys! Känner mig piggare idag, thank God haha. Får hoppas det håller i sig hela dagen då jag har lite ärenden efter praktiken att ta tag i. 

Nu är jag iaf på väg till termin 5's sista praktikdag. Ska gå med operationssjuksköterska idag också. Sen måste jag även lyckas hitta studentansvarig så hon kan skriva på ett intyg om att jag varit där osv. Det stressar mig lite faktiskt, det jobbar säkert 100 pers på operation och jag ska lyckas lokalisera henne?! Aja det löser sig förhoppningsvis =) får leta som en galning och fråga mig fram på frukostrasten haha.

Sista dagen, nu kör vi! Sen är det heeelg och även om jag kommer behöva plugga lite imorgon känns det grymt bra. Mitt plugg kommer ändå bara innefatta att läsa kurslitteratur så det är inte så svårt, om än tråkigt.

Nu ska jag upp och byta om. Puss!



Två pics from this morning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar