.

.

torsdag 4 februari 2016

Dagens plus och minus.

Plus:
- Jag har varit ledig från skola och plugg.
- Jag har hunnit fika med Matilda vilket var mysigt.
- Smärtkursen idag var jättebra och intressant.
- Jag har fått nya, färska blommor idag. Nya blommor gör mig lycklig, typ.

Minus:
- Jag var tvungen att köpa en bok till skolan för över 600 kronor som jag ska använda till EN hemtenta, sjukt irriterande haha.
- Min mage har varit extremt svullen idag, verkligen alltså. Sett typ preggo ut. Som tur är har den inte gjort särskilt ont men man känner sig inte fräsch eller snygg överhuvudtaget med en svullen mage oavsett om den gör ont eller ej. Simpel as that.
- Jag har haft svårt att äta idag, aptiten har inte varit optimal. 

Summa= en helt okej dag med mer plus än minus.

Nu ska jag snart lägga mig och så jag orkar till skolan imorgon. Börjar dock inte förrän 13 så det blir sovmorgon, wohoooo så skönt. 13-15.45 och sen har jag lite planer. Hoppas på en bra torsdag med andra ord :) Men först - sova. Godnatt godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar