.

.

torsdag 25 februari 2016

Godnatt onsdag =)


Haha suttit hemma och sökt vetenskapliga artiklar, fastnade helt och hållet i det. Ska iaf lägga bort det nu och göra något bättre - nämligen sova. Skööönt!

Det blev en sväng förut efter smärtkursen och möbler beställdes. En säng med tillhörande sänggavel, en soffa samt en fåtölj fick vi beställt. Åh det blir nog bra det här :) Riktigt snyggt alltså men ni får vänta äääända tills i slutet av april innan ni får se för det är då vi flyttar om allt går som det ska. Sen blir det bannemig inget mer flyttande på år alltså, uuh. Flytten hit (här vi bor nu) blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig men den leder åtminstone till något bra i längden och tur är väl det för det var den jobbigaste flytten (rent fysiskt) ever haha. Det vill jag inte göra om, som tur är har vi beställt hemleverans av de nya möblerna. Skönt!

Efter möbelshoppingen var jag hemma en sväng och sen knallade vi iväg och handlade mat, fyllde upp kylen lite så att säga. Sen resten av kvällen har jag varvat mellan att planera med Sevgi via sms och kolla på serie haha. Även sökt lite vetenskapliga artiklar. Nu måste jag sova. Imorgon blir det sovmorgon till en början men sen blir det fullt ös resten av dagen och även på fredag. Behöver verkligen min sovmorgon imorgon med andra ord =)


Dagens kvällsmat. Knäcke med Philadelphia och avokado + müsli med yoghurt, kanel och skivade jordgubbar (vilket var JÄVLIGT gott alltså, blev en helt ny grej med jordgubbar på alltså, smakade nästan som en efterrätt haha) samt en bit kött jag stal av Ozcar haha. Riktigt längesen jag åt kött nu och när han stod och lagade blev jag sugen och stal en bit. Det är inte ofta jag blir sugen på kött så man får passa på ;)

Godnatt. Vi hörs när jag har vaknat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar