.

.

onsdag 24 februari 2016

Smärtkurs.


Herregud vad seg i huvudet jag är idag alltså. Ska alldeles strax på smärtkurs och det tar verkligen emot, vill inteeeeeeee åka någonstans. Vill bara vara hemma. Hatar att vara tvungen att göra något när jag verkligen inte känner för det, uhh. Idag känner jag VERKLIGEN inte för det. Har haft det så jobbigt med smärtan nu i några dagar och idag känns det äntligen lite bättre, inte fan vill jag gå på kurs och sitta och prata smärta när det äntligen släppt lite?!!??!!!??!!!! Menmen, bara att bita ihop och åka iväg. 15-17 och sen är det över för idag :) Mr hämtar upp mig och vi ska åka direkt och beställa möblerna jag skrev om igår. Nu har vi sovit på saken =)


Nu måste jag sätta upp håret och knalla mot vagnen. Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar