.

.

fredag 19 februari 2016

Det är snart dags


Godmorgon!!! Snart är det dags. Tentadags. Herregud vad konstigt det känns att sitta i pyjamas och skriva att det snart är tentadags haha. Men för att vara helt ärlig ser jag ingen mening i att göra mig i ordning :) så tenta i pyjamas it is!! Ska ta på mig den snyggaste pyjamasen jag har (HAHA) och hoppas att det ger lite tur.

Försöker vakna till liv just nu, eller JAG vaknade för en bra stund sen men nu försöker jag få igång hjärnan så den ska fungera. Det är svårt det där, att vara kvar hemma men samtidigt få igång hjärnan till tenta-mode. 

Jag är nervös. As fuck. Varför lägga in ett helt nytt sätt att skriva tenta först i termin FEM?? Vi kunde väl fortsatt med vanlig salstenta, alternativt få en skriftlig uppgift??? Men nej tydligen inte, allt för att krångla till det. Önska mig lycka till.....

Under dagen, någon gång, tänkte jag ta en paus. Kila till affären och köpa en stor flaska Loka samt något gott att tugga på. Längtar redan haha. Jag tänker mig gurka och dipp. Don't know why men har varit jättesugen på det i två-tre dagar just nu utan att ta tag i det. Idag känns som en bra dag att ta tag i det.

Nä, nu måste jag väcka kroppen. Youtube + yogamattan framför teven och ett enkelt, kort yogaprogram känns som en plan. Vi hörs när jag behöver en paus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar