.

.

måndag 8 februari 2016

Godnatt


Haha förlåt för korta och tråkiga inlägg idag men det var så mycket intryck att ta in under praktiken och sen har jag varit lite frånvarande idag på något sätt så har inte riktigt känt för att skriva mer utförligt. Haha har knappt orkat svara på sms ens, vet inte varför. Men hade en rolig praktikdag iaf och efter det har jag bara tagit det lugnt hemma. Och nu är denna måndag slut och jag ska alldeles strax sova. 

Börjar tidigt imorgon med praktik 7-13, precis som idag och sen har jag lite planer imorgon eftermiddag. Så det blir nog en bra tisdag =)


Vi hörs imorgon igen och då ska jag försöka vara en lite roligare bloggare haha, åtminstone efter 13 när jag praktiserat klart =) men vi hörs lite kort på morgonen innan jag börjar och sen efter praktiken. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar